sundaystorms:You’re not even trying. I can tell because of the way you scrunch your nose every time I say “girlfriend.”

                                         (School)

Ca se termina vacanta,ca iar tresa ma scol de dimineata,ca nu mai pot citi la fel de mult,ca nu mai pot iesi afara,ca nu ma mai pot plimba,ca nu ma mai pot tolanii in pat cu orele,ca nu mai pot sa vorbesc la telefon decenii,ca nu mai pot sa intru pe blog atat de des,ca nu mai pot scrie recenzii prea multe,ca va trebuii sa fac teme,proiecte,ca nu mai am timp sa ma uit la seriale.Just Go With It

Mi-e frica de toate aste.De toate,si probabil si altele,dar acum nu mi le amintesc.Nu Vreau sa inceapa nici un fel de scoala.Tresa incep sa ma pregatesc pentru tampitele de Olimpiade,ca eu am vrut sa ma inscriu la toate.Nu mai vreau efectiv sa mai invat.

Si a fost asa de bine vacanta asta….Bine poate daca nu as fi lenevit in halul asta probabl as mai fi avut si alte amintiri.Dar macar m-am relaxat.Exact ce voi face si azi….Ce?!!?Trag acum tare…Mai e o gramada pana la urmatoarea vacanta:))

Nu Am Chef.

Ma duc sa citesc:))).Sau poate ma uit la Hart of Dixie…Ma hotarasc eu mai tarziu.

A si m-am apucat de desenat….Again.Poate o sa postez mai incolo o poza cu desenul meu.Dar va rog sa nu fiti raai!

Pixie

