Ce e cu titlul?Suna mai bine in engleza.Deci postul asta este despre cateva dintre chestiile care pe mine EFECTIV ma scot din  sarite.Sa nu le luati personal!Pe bune.Trebuie doar sa Facebookimpartasesc cu cineva prostiile astea

1.Cuvantul Genial.Pot sa zic ca inainte chiar imi placea,si il foloseam destul de des.doar la chestiile care meritau.Dar uneori…pur si simplu,cand schimb asa programele la televizor,daiu sin mega greseala pe Disney.Si ghici peset cine dai.peste prosul ala de la ARt Atttack.Stiu ca e platit sa faca asa,sipur si simplu asata e treaba lui,dar daca ala mai zice odata cuvantul genial,cred ca o sa imi dau foc la cap.E (ce cute e pisi-uisi! asta=P~).Atat.De.Enervant.Si foloseste cuvantul asta,genial,ade atatea ori,incat isi pierde de tot farmecu;.Si devine stresant.Pentru orice porcarie…O genial!

2.Unele persoane de pe wattpad,care iti dau un comentariu dragut,sau un vot ,doar ca tu sa te simti vinovat si sa dai fuga sa ii citesti poveste,sa ii dai un vot,etc.Frate.Nici macar nu citesc poveste,si dau commuri de genu”Wah ce frumos..Astept next”Mai bine judeca-ma,zi-mi unde am gresit.Decat sa vad din astea.

3.Fetele cu care nu esti in relatii bune,dar ele vin ,la tine special ca sa te enerveze spunandu-ti chesti gen:’Auzi da xum imi sta mai bine?”Auzi da’ iti place nu stiu ce?’You just ….

Facebook4.’-Esti bine,ai patit ceva'(persoana trista)’-O nu nu am nimic …sunt ok’ ‘-Esti sigura?'(persoana trista)’-Da ma da…’Apoi pleaca .Da fac!Eu vreau sa te ajut,sa te inteleg si tu faci pe indisponibila.Vai tu!

Update:5.Ma enerveaza persoanele ale handicapate care din primele episoade  ale unui serial iti zic ce se intampla…stiti voi!You loser.

Si cam atat.Fac Update daca  mai imi amintesc,si am sentimentul ca o sa fac foarte repede unul:)).In fine.Pe voi cine va face sa fiti Hateri?

Pixie

