Da uite asa,m-am gandit sa facem si o rubrica despre filme.

Si despre ce vorbim azi?Despre Scream.Nu stiti ce e ala Scream?Va invata mama acum.

E un film de groaza.Si cred ca este si cel mai bun pe care l-am vazut vreodata,desi nu am vazut prea multe filme de groaza(sa luam in calcul ca este si  destul de vechi).

Deobicei filmele Horror sunt chestii de gen…Oh nu…e in spatele tau…uita-te-n spate…E in spate.Nu aici nu e niciodata in spate.Niciodata.Deobicei.Stii ce se intampla.Pe cine o sa atace.Nu e un film ieftin.E cred ca cel mai tare film.Si din nou.Tresa luam in considerare ca e destul de vechi,si inainte oamenii erau foarte usor de speriat,facandu-se filme horror nu foarte ….um….horror? deci.A si nu l-am vazut chiar de laa inceput….A fost aseara pe AXN

(Casiidy din imagine e cea cu telefonul in mana)

Recenzie:

Un criminal idiot in serie incepe sa atace .Mai intai mama lui Sidney Prescott.Aparent nu sunt motive,dar zvonuri precum ca mama lui  Sidney nu era atat de sfanta incep sa apara.dar Sidney nu le da crezare,mai ales ca nu a are de ce.

Aproape peste un an,idtul se intoarce,acesta operand destul de simplu la prima vedere.Isi suna victimele,desigur cu vocea schimbata.Victime adica fete,si se preface ca doar vrea sa vorbeasca cu ele.La fel cum se intampla si cu Cassidy.Ea pica usor in plasa,spunandu-i ca nu are prieten,desi are.Dupa alte cateva replici,dupa care Cassidy isi da seama ca ceva nu este in regula ii inchide.mare pacat.Idiotul suna,si suna,o sperie pe biata fata.Stand atat de departe de oras,politia nu ar mai fi ajuns la timp.(cat de reala e asta^)

Cassidy incepe sa il asculte,acesta punandu-i 2 intrebari,la care daca gresea avea sa il omoare pe prietenul ei.Si pe ea.Si evident….greseste si  este omorata.

Apoi idiotul atenteaza la Cassidy.

Si noroc ca e desteapta si curajoasa.

Idiotul o urmareste peste tot,fiind atacat pana si in baia fetelor.Omoara si directorul…iar copilasi sunt eliberati acasa in acea seara.Iar Tatum da o petrecere  unde vine multa lume din liceu.Iar mai pe seara….isi face aparitia si idotul.Ii omoara pe majoritate(nu zic cine….)(dar e personaj important) si o fugareste pe fetita.Daca scapa,cum scapa…va las sa aflati singuri.

Parere.SCREAM

O Frate.A fost genial.Mi-a fost frica.Si mie nu mi-e frica la filme.Serios!A fost cel mia tare film Horror evar!Si m-as mai uita la el de o mie de ori.

Nu mi-am dat seama ce urmeaza.Nu am anticipat cine este idiotul.Nu am putut sa ma abtin din a-mi fie frica.Nu a fost un film jalnic absolut de-loc.Desi masca era simpla si bine cunoscuta…Era imposibil sa nu iti fie frica.traiai acolo cu ei..Tot ce se  intampla.

O singura chestie nu mi-e placut.A spoiler dragi mei.Si credeti-ma.Trebuie sa vedeti filmul,asa ca mai bine nu cititi.

Cand Tatum sta agatata acolo,prin locul in care tresa treaca pisicu’ ,in poarta garajului,se vede ca este o papusa.Are parul prea lung.In fine.

Pentru o asemenea mica greseala nu am cum sa depunctez filmul.

(e taree!)

That’s all dear’!Credeti-ma.Poate nu v-am cu recenzia.Dar filmul asta claaaaaaaar meritaaaa!Asa ca nu stiu ce mai asteptati.run.RUUN!o sa va placa.Stiu sigur!!:>

si ii dau……………Oare cat …oare? 5+/5

Acum ziceti…L-ati vazut?Daca nu…ati vreaaa?

Recomandati-mi niste filme tot asa Horror.Dar bune.Care sa ma speriee!..

..

BO!:))

Pixie

