photo edited for free at www.pizap.com

Astea sunt!Stiu ca sunt un pic scofalcite..dar n-am ce-i face.Tata mi-a sters Photoscape si asa am fost nevoita sa fac pe alt site…pe internet.Va dati seama ca nu avea cum sa iasa cine stie ce.

Imi pare rau ca sunt asa putine…dar doar atatea au incaput:o3.

Uf am sa incerc sa fac si o lista cu cartile din 2012 citite..daca imi amintesc si o sa fac o pagina noua,cu ele.Trage-ti cu ochiul maine p-aici.

Si acum cu blogurile.Mai jos sunt cele ce chiar au insemnat ceva pentru mine,cele ce m-au ajutat sa inteleg care e faza .Lor trebuie sa le multumesc pentru ca imi fac zilele mai bune!

           Sayuki’s Blog

a fost primul meu parinte,si primul blog cu tematica legata de carti pe care l-am             descoperit,si caruia trebuie sa ii multumesc pentru ca m-a introdus in lumea asta,a          cartilor.Cred ca o urmaresc de …hmm..Un an…nu un an jumate.Eram extaziata cand l-am gasit,si   muream de nerabdare sa ii citesc postarile.

http://sayukisbookblog.wordpress.com

  Walking on Letters

Walking on Letters

Of cate amintiri cu blogusorul asta!Si el imi este ca un parinte….Fiind printre primele bloguri accesate…..Eram atat de narabdatoare sa le citesc recenziile….citatele din carti…Multe din cartile pe care le-am citit au fost citite la recomandarea lor.De aceea tin sa le multumesc si lor din tot sufletul,pentru ca…exista:).

     http://walking-on-letters.blogspot.ro/

Addicted to books

Ce sa mai zic?Nu a fost printre primele bloguri…Dar clar,cand am citi prima oara un post de pe blogul ei(inca imi amintesc…era vorba despre aventurile pe care le-a avut ea intr-o tabara din care tocmai se intorsese..cred ca vara trecuta)m-am indragostit.Scrie atat de detasat…si fara remuscari:)).Pur si simplu felul de a scrie ma face sa rad,si nu da putine ori mi-a facut ziua mai buna!

  http://rose-books.blogspot.ro/

Quite i am reading

Nu pot spune ca nu mi-a fost alaturi pe drumu’ asta!A fost unul dintre blogurile care au contat….pentru mine.SI nu stiu cum este sa te trezesti dimineata,sa dai drumul al calculator si sa nu intri pe blogul ei!

http://quietreadin.blogspot.ro/

Stiti bine ca nu pot prezenta toate blogurile ce m-au ajutat si ma ajuta.Toate imi fac intr-un fel ziua mai buna.Printre cele pe care le mai urmaresc sa mai afla si

     Noi 2 si un blog

Mythical Books

Another Books World

Bianca2b

From dawn to dusk

Love for books

Bibliophile Mystery

Cafebiblioart

Multumesc pentru tot ce faceti:D.Sa aveti un An Nou fericit!Ne vedem la anul(ador gluma asta:))

PIXIE VA  UREAZA LA MULTI ANI:)!

