A mai fugit un an….Poate mai repede decat cel de dinainte.Mult mai repede.Mie asa mi s-a parut.Oricum,tot ce sper este ca anul viitor sa reusesc.

Si acum sa fac si eu listute,cum trebuie,la orice sfarsit de an. Meet myself

#1 .Deci da,o dorinta normala…Vreau ca anul viitor sa ma pot bucura in adevaratul sens al cuvantului de viata….Cum e si normal.

#2   Da vreau sa invat spaniola.Am incercat si in vacanta de vara,si am reusit sa fac eu acolo ceva,dar anul viitor vrea sa incerc sa citesc o carte in spaniola…Wish me luck.

#3   Uh par luuuuung!Nu l-am avut niciodata.Mereu am avut parul scurt,foarte scurt,

mediu.Acum il am un pic mai lung decat     mediu.In fine.Anul viitor nu vreau sa il mai tund..                                                                                      

 

    #4 Mda/.E cel mai greu sa fii indiferenta,si de aceea sper ca anul viitor sa fie destul de puternic cat sa ma suporte.De mult imi doresc sa fiu mai indiferenta….Sa speram ca magia se intampla anul asta!Altfek nu tsiu ce ma fac:))

#5 O daa:))) Nu intrebati.Sunt o ciudata cand vine vorba de  unghii.Cresc greu,se rup usor…Si trebuie sa le dau mereu cu lac ca sa reviste.Cred ca trebuie sa le inveles in hartie din aia cu bule:))Doar asa o sa reziste cat mai mult:))

#6 Stiu stiu..ceva imposibil,dar trebuia sa am asa ceva pe listele mele.

#7.Nu cred ca stia cineva de  mania mea Cherloydeasca.Acum stie:))

 

Si acum cateva chestii pe care mi le propun neaparat!

Pentru eu

1.Scapa de cateva kilograme.

2.Scrie cel putin 50 de capitole in total pe wattpad.

3.Termina 2 caiete studentesti cu povesti.

4. Zambeste mai mult fato!

5.Curata si tu camera aia plina de maruntisuri!

6.Citeste ..um….100 de carti !(buna asta)

7.Participa la un conceeert!

8.Become more organized!!

9.Citeste mai multe carti in engleza!

Cu blogul.

10.Fa cumva ca sa ai mai multi vizitatori!!

11.Fa si tu rost de o sponsorizare macar:))

12.Fi mai increzatoare,fa-ti publicitate ca oamenii sa te descopere.(e cm acelasi lucru ca si prima nu?)

Altele

13.Obtine 50 de voturi la povestile de pe wattpad.

14.Spune-i in fata cat de $#%$ este.(nu zic cineeee)

15.Uita-te si tu la un serial intreg!:))

16.Citeste o carte de Stephan King .

Mda.Cred ca asta e tot.Adica ceea  ce este cel mai important.Nu vreau sa treaca anul asta.Nu-s pregatita.N-am chef.Nu am dispozitie.O sa fie  cel mai Bleah Revelion ever…cred.Sper ca nu.In fine.Cred ca ne citim ultima oara pe anul asta.Tin sa va zic ca va iubesc pe toti, si va astept p-aici cu mare drag.A ba nu .Mai tresa fac eu o postare cu topul  cartilor si blogurilor de anul asta.Deci don’t be sad:)).

Bye.La multi ani:)

Pixie

