Da am furat si eu o leapsa…cine se supara:o3?

1. Cea mai buna carte citita in 2012?

Pe bune?Nu creeed.Dar cred ca…hmm….hmmm Gossip Girl 5 si si si…si (nu pot alege numai una)The Freshman year and other unnatural disasters(sper ca am scris bine)SI Lumina in Amurg.

2. Carti pe care abia asteptai sa le citesti, pe care credeai ca o sa le iubesti dar nu a fost asa.

Cred ca Orasul de Sticla(da da ,nu aruncati cu pietre).Dar iarna asta ii mai acord o sansa.Si Despartirea de L.J. Smith.A.fost.oribila.Recenzia   https://dreambookslovers.wordpress.com/2012/11/26/recenzie-despartirea/

3. Cea mai surprinzatoare ( in sensul bun ) carte din 2012?

Mnn..Anul asta am fost greu de impresionat.Hihi:)

4. Cea mai recomandata carte de tine oamenilor in 2012?

Nu stiu sigur, dar cea ce mi-as dori sa o descopere mai multa lume este Iubitul virtual.Genialaaa!Recenziee aici https://dreambookslovers.wordpress.com/2012/12/26/recenzie-iubitul-virtual-2/

5. Cea mai buna serie citita in 2012?

Pai cred ca Jurnalele Vampirilor.Nu prea am citi multe serii.A ba nu, ba nu.Cercul Secret!fara volumul 4 :-@

6. Autorii preferati din 2012?

O sa ii spicuiesc.Cu totii au fost importanti epntru mine,deschizandu-mi portile catre o alta lume.Cylin Busby,Agatha Christie(traiti degeaba daca nu cititi carti d-ale ei!),E.Rose Sabin,Veronica Roth.Multi.. multi alti.

7.  Carti favorite care au iesit din genurile tale preferate ori obisnuite.

Cred ca Blink Once.E total diferita.Si Lumina in amurg.*RECOMAND  LUMINA IN AMURG*

8. Cea mai uimitoare carte din 2012, cea pe care ti-a fost greu sa o lasi din mana.

Freshman year and Other unnatural disasters..Blink Once si orice de Agatha!(scuze ca-s multe)

9. Carte citita in 2012 si cu siguranta o vei reciti si la anul.

Ups…Nu recitesc carti.Mbine..poate nu o faceam pana acuma…Dar nu stiu 😕

10. Coperta favorita a unei carti citite in 2012?

Cartile mele nu au avut cine stie ce coperti.Da’ mi-a placut cea de la Orasul de Cenusa

11. Cel mai memorabil personaj intalnit in 2012.

Dimitri Belikov…Inca imi mai trag palme ca nu mi-am cumparat toata seria…stupid!

12. Cartea scrisa cea mai frumos scrisa pe care ai citit-o in 2012.

Momentan Mandrie si prejudecata.Nu am terminat-o inca daaaar……..

13. Cartea care a avut cel mai puternic impact asupra ta in 2012.

Um.No ideea*cri cri cri*.Toate ma marcheaza.Si ma schimba.Dar nu stiu cum ar putea sa ma schimbe atat de mult o carte fantasy.Deci pauza.

14. O carte pe care nu poti sa crezi ca ai asteptat pana in 2012 sa o citesti.

Gossip Girl 5.Bine nu am asteptat mult,doar cateva luni,pentru ca am facut rost de ea tot anul asta

15. Citatul preferat .

Even if you fall on your face, you’re still moving forward.-Victor Kiam

16. Cea mai scurta si cea mai lunga carte citita in 2012.

Cea mai scurtuta: Bloody Valentine a ba nu..asta are 176 de pagini..Uneori,sub clar de luna…are 160 pag.:)))

Cea mai lunga:….cred ca Suflete-Umbra-640 pag.

7. O scena dintr-o carte despre care voiai sa vorbesti neaprat cu cineva.

Cand Olivia din Blink Once a murit.Pe bune,pentru o secunda,inima mi-a stat in loc

18. Cea mai frumoasa relatie.

Austin si Shelby din Sub clar d eluna..ca sa nu se repete;;)

19. O carte pe care ai citit-o numai bazandu-te pe o recomandare.

Carti de Agatha Christie.Nu credeam ca e asa de geniala..

Ce leapsa draguta!<3Mi-a placut s-o completez.Acuma hai,fuguta,completati-o si voi si lasati-mi linkul jos.Sunt curioasaaa!

Pixie

 

 

 

