Da chiar el.A fost bun,ciudat,ingrozitor,devastator,neputincios,adorabil,ingrijorat,enervant,singuratic pentru Native Girlmine.Dap,si toate in acelasi timp.

Cum se poate?Pai se poate.Am trecut prin perioade stupide,stresante,in care tot ceea ce vroiam sa fac era sa ma tolanesc in pat.2012 mi-a adus pasiunea nebuna pentru citit.Noroc cu Bravo, si cartuliile pe care le aduce pe piata,mai ieftine,mai aproape de cititorii.Cine stii cate persoane s-au trezit bookoholice dupa ce si-au cumparat cateva carti de la Brvao?!?Nu se poate sa fiu eu singura.

Anul asta am avut parte de prima carte citita in engleza(belive me,big deal).Blink Once.Nu cred ca o voi putea uita vreodata.O luam peste tot dupa mine.Citeam in autobuz,in clasa,la Chronik-Fotosmasa…oriunde.Si da ,am interactionat cu autori,am primit carti de la ai si alte mici chestii.

Am reusit sa am 10 pe linie(do not ask).Nici mie nu mi-a venit sa cred…adica..La mate?!?!In fine.

Am castigat primul concurs online(evident, cu carti).Nu vreti sa stiiti cum faceam.:)))Si multe altele dupa aceea.

Am descoperit faza cu prietenia,si cat de mult te poate costa o vorba.Am descoperit cat de naspa e ca nu poti da timpul inapoi.Cat de naspa e ca trebuie sa taci si sa inghiti.Cat de naspa e sa te abtii.

Dar nu mai conteaza.

Parca,totusi a lipsit ceva.Am avut familia,prietenii..totul.Sau aproape.Nu ,nu vreau sa par melancolica,dar parca nu-s gatasa zic Bye bye 2012…

Gata sunt:))).

In fine.E ciudat.Anul asta clar o sa ramana in istorie.Nu stiu de ce.Nu a iesit asa tare in ochi,dar pentru mine a fost anul care m-a facut sa imi dau seama ce naibii vreau de la viata.

iar de Revelion,daca va plictisiti…nu-i bai.Sunt aici,la fel ca multi bloggeri.Pana atunci ..Va salut!Chao!

Pixie

