Carti:

 9. Trebuie să pleci pe o insulă fără internet, semnal la telefon sau televizor, pentru o săptămână. Poți lua cu tine doar o geantă cu trei cărți, un caiet, creioane și mâncare. Care trei cărți le iei cu tine? Ce scrii/desenezi în caiet, și ce  îți iei de mâncare?

Deci tresa fac ditamai discriminarea.Sa nu intelegeti gresit..daca as fi fost vrajitoare as fi micsorat toate cartile si le-as fi bagat in geanta aia.!

Via VintageImi pare rau ca nu am mai postat provocarile:o3 Sper sa me iertati

Deci.Asa alege umm Freshman Year & Other Unnatural Disasters pe care am primit-o azi si deabea astept sa o citesc!Freshman Year & Other Unnatural Disasters

As mai lua….Cred ca Insurgent!Da Insurgent

Si as ma lua si Best Girl pe care tocmai am comandat-o pentru ca am castigat un concurs.Si debea astept sa ajungaa!

Ce as desena.?Paginile cartilor,incercand sa produc textele cartilor citite:))Si probabil Manga.Orice ar fi eu tot manga desenez:))

De mancare imi i-au brocolii, cartofi prafiti ,nuci(din alea cu ciocolata) si jeleuri.I love jellys!JELEURRRRI=P~~

*ce bine arata jeleurile aleeeea o.e*

Cam atata Bye!A ziceti-mi voi ce carti ati lua?

By Lulu

