Si da e romana pentru ca din greseala am apasat pe ceva inainte de a salva recenzie si a o publica,intrucat am sters toate cele mai mult de 20 de randuri pe care le scrisesem.Good.

 

Mi-a placut.Ce zic eu aici…Am IUBIT-O.Efectiv.daca sunteti fan Harry Potter,sau va plac cartile de aventuri,sau cele cu magie,sau oricare altele,atunci trebuie sa cititi cartea.

Tria, eroina din Scoala de Vrajitorie, are probleme: eleganta si ranchiunoasa ei colega de camera are obiceiul de a se transforma intr-o pantera neagra, un elev ostil invoca Femeile Teribile si intreg cursul de vrajitorie pare ca va avea un sfarsit ingrozitor… Asta pana cand Tria reuseste sa dobandeasca puteri neasteptate. O poveste complicata si… surprinzatoare, pentru adolescenti nastrusnici

O da B-).Cateva chestii 1.Lina este colega ei nebuna si dominatoare ce se transforma dupa cum ii taie capul in pantera.2.Oryon este nesimtitul tampit care cheama Femeile Teribile(cred ca se intelege cine sunt prin nume)

Deci ..Mi-a placut cum a inceput cartea,desi mi se pare ca e prea din start asa….parca ar mai fi trebuit sa o lungeasca un pic.Nu am putut sa mi-o inchipuiesc pe Tria.De loc.Adica in minte ii vedeam corpul,vedeam ce face,dar nu avea un chip bine definit.Noroc cu cel de pe coperta.Parca nu am avut deloc imaginatie cand am citit cartea.Bine, este si plina de aventuri si chestii la care nu te astepti  si probabil de aia; mintea mi se ratacise.

Mi s-a parut frumos o chestie cu iluzia optica.Atunci cand Tria ajunge la scoala,si-o inchiupui precum o vazuse in brosura.Impunatoare,frumoasa,curata,stralucitoare.Dar cand ajunge in fata ei,vede cum cladirea este in paragina,plina de praf,aproape daramandu-se.

Nup.Iluziiiieee!Doar pentru ca nu a ajuns sa o cunoasca si sa isi deschida mintea nu a resuit sa vada adevarata fata a scolii.

Dar sa-i vedeti camera!DIn cate am desprins eu din descriere era…Aww….ful!Mizerie,praf de o palma,gandaci,de toate.Si s-a apucat sa faca curat,asteptandu-si colega.Dar cand termina,asezandu-se pe pat ,aude sunetul clopotelului ce o chema la masa.Nu se putea duce asa.Trista isi arunca ochii peste ceas….vederea i se incetoseaza si…Bang.Este cu o ora mai devreme.Dar nu apuca sa se ridice bine din pat sa se schimbe,mirata de cele intamplate,ca trebuie sa mearga in biroul directoarei.

Dupa ce o cearta,aceasta trebuie sa isi ceara scuze si  in fata elevilor.Umilitor pentru ea.Dupa asta  isi afce o prietena ,Nubba,apare colega ei de camera,Lina,pantera,ce-i da de cap serios,vrajind baietii pentru a se lupta pentru ea.

Intr-un sfarsit ii opreste,raniti,asa,iar Oryon si amicul lui Kress vor sa se razbune.Asa ca la balul iernii cheama Femeile Teribile ce ii duc pe Wilce si Grey,partenerii lui Tria si a prietenei ei in Taramaul lor.

De aici Oryon pune o provocare,pe care Tria este nevoita sa o rezolve pentru a  pastra scoala intacta si ai aduce pe cei doi inapoi.

Desigur ca reuseste,dar n-am sa va spun cum au resit sa treaca prin tunelul acela al mintii sa ajunga la ei…Ups.

Iar la absolvire Nubba si Tria intarzie…Mult.Ultimul cadou fiind luat de Nubba cu o lacomie extraordinara(imi venea sa ii trag un pumn in fata…e genul de fata grasa,nesimtita,bagareata).Dar cand Triei ii cade o lacrima peste masa goala plina de praf una dintre profesoare ii repeta una dintre frazele din primul an’Galaxiile se creeaza din praf si lacrimi de zei’.Apoi i spune.’Bun venit la nivelul sapte!’Magic Bottles_2a

Nivelul sapte nu era atins decat de genii.Pe bune.

Ce m-a enervat la carte…In ultimele pagini autoarea s-a grabit de zici ca o fugareea cineva..de la al doilea semestru a sarit la al doilea an ,la absolvire chiar….A fost plina de greseli mai ales la inceput.Nu gramaticale,de scriere…Ce??!?! E o greseala si asta!Daca tot fac o  carte s-o faca corect.Sau macar cu putine greseli.:))

M-a enervat la culme ca pe Tria o certa din orice greseala mica facea,si o ameninta cu exmatricularea,dar lui Oryon nu-i zicea mai nimic directoare.Eu l-as fi decapitat.Era asa enervant,doar cum citeai ceva despre el..Te sfidaa!

Asa.Deci merita ,credeti-ma!

Puncatjul meu  4.5/5 ca sa  nu fie patru(din cauza greselilor gramaticale!).E chiar frumoasa cartea.

Efectiv eu o recomand.A fost foarte ieftina.Dar foarte buna.Acum trebuie sa ma apuc si de celelalte 2 volume!

 

By Lulu

 

