Ooh pui lu’ mama de pui!Va vine oare…va vine oare sa credeti ca azi e 24…Ajunul Craciunului?da Craciunul?Frumosul Craciun pe care-l astept de 364 (da 364) de zile?Da de atunci?Si a venit,aleluia,grei dar ce mai conteaza?!?! Ce n-as da sa am o masina de oprti timpul…sa raman aici,pe veci,sa fie iarna,sa fie Craciun…Va dati seama Craciuuun!=P~

Si si si mai pe seara deja o sa stiu ce mi-a adus mosu'(avantaj ca merg la Biserica:>)Si si si maine o sa fac ca o disperata…sper sa fie ceva calumea acolo in sacul lui pentru mine!Anul trecut a fost bestial,si chiar am inceput sa plang pentru cate imi aduse:))Pe bune:|

Dar anul asta chiar nu ma plang pentru un exces de banuti…Pe bune:))

….Tumblr_mfjbq3synv1s12fkvo1_500_large

Va vien sa credeti?craciunul?ganditi-va cum de saptamani intregi visati cu ochi deschisi,sprijiniti intr-un cot pe banca,cu balele curgandu-va din gura la ziua asta,la magica si minunata asta zi .cum aveeati fantezi in legatura cu Bradul,cu cadourile…ca tot.Maine o sa fie bestial.De ce?pentru ca asa e mereu prima zi dupa magica zi in care vom primi cadourile…O sa mergem la masa..ne intalnim cu rude…..sau citim din mult asteptatele carti pe care le-am primit.

Jezz deabea astept!Sau nu..adica as vrea sa nu treaca timpul asa repede,sa ma gandesc apoi cu parere de rau ca am irosit timpul asta….dinaintea Craciunului ,pe care,de diseara,va trebui sa-l astept din nou…364 de zile.No matter.Merita:)

Ne mai citim maine,cu lista completa(sau nu ) a cadourilor de sub bradul meu.

Si ca inrebare de sfarsit,…Voi ce va doriti sub brad,dar si ce ati alege   daca ati putea din a opri timpul(dar inca a te putea misca,etc) sau a lasa totul asa cum este?

merry Christmas anticipat!

By lulu

