Da uita-ti ce am primit!!!!!<3<3<3Chiar nu ma asteptam!

Da nici eu nu pot sa cred!:))Adica……pe bune multumesc muuuuuult!

Regulile: trebuie să-i mulţumesc persoanei care m-a nominalizat.Multumesc muuult(muuuuulu muuult)Clara

Sa postez logoul premiului. (mai sus avem frumosul logo)

                Sa mai nominalizez încă nişte bloguri care mă inspiră, să anunţ bloggerii
                                                                   (mai jos sunt )
                                                         Să zic 7 chestii despre mine
          1.imi stapesnesc (rar)greu plansul
          2.Pasiune pentru jeleuri colorate
          3.Ador canalul de televiziune Diva(mai mult filmele cu Hercule Poirot de acolo:)))
          4.Imi place sa dorm in trening
          5.Cumpar lucruri de care nu am nevoie doar pentru ca sunt ieftine:))
          6.Super emotiva
          7.Sunt redactor-sef la revista scolii:)))
   
                          Sunt 7 da?Da!Le-am inghesuit acolo…
Ahem…
 

Şi la Blog of the year 2012 avem nişte reguli.

1. Selecteaza blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012 (mai jos)
2. Posteaza un articol in care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul
3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award –, mentionind regulile de fata in postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!
4. Anunta autorul fiecarui blog caruia ii acorzi premiul si imparte regulile cu acestia.
5. Te poti alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici (linkul de la punctul 3), putand astfel să îti împarti blogul cu o audientă mai largă.
6. Adaugă un link către blogul persoanei care ti-a înmânat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuând colectionarea stelelor (maximul este de 6)! (uite-l joos!)

                                     
Ok deci iti multumesc din nou Clara..pe bune…Nu ma gandeam ca o sa primesc asa ceva.Mh Nominalizatii mei sunt Walikning on letters ,Love for Books, Addicted to books ,Bianca2b,Bibliopile Mystery ,Mythical Books,ultima dar nu cea din urma….Niahara…SI atat.Sunt multe bloguri care ma  inspira dar am pastrat podiumul pentru cele mai importanta.Multumesc din nou Clara enorm pentru nominalizare!
                   Ne mai citiiim!
 
By Lulu
