V-A-C-A-N-T-A!Halelujah.Nu inca nu am fost la scoala deci practic nu a venit vacanta.Dar efectiv si teoretic de maine(sau de azi de la or 15:o0)Suntem in vacanta.Oh yeah!B-)Deci planurile mele pentru lunga vacanta mullllt asteptata.

1.More blogging

2.More reading

3.Less school

4.More fun.

5.(ceva neaparat de facut)Stai in pat pana la 12 pentru a recupera toate diminetile cand a trebuit sa te scoli al naibii de devreme pentru ca seara trecuta nu avusesesi timp sa termini toata caruta aia idioata de teme pe care ni le da la scoala,ca si cand altceva de facut nu mai avem.

Si multe altele .Dar evident astea sunt cele mai importante.De acum am sa postez mult mai des pentru asa mi se pare normal,si promit ca o sa continui cu Provicarile Iernii si o sa postez cat de mult voi putea ,pentru ca da A VENIT VACANTA.

*Si n-a murit nimeni de 21 decembrie….:))*

Si oficial Ganganm Style acum are peste ……….997,228,920..Da :))
Inca nu a ajuns la 1.000.000.000.

Dar cand o va face..iar Internetul va exploda:)))

In fine.Tot ce vreau eu este sa ma duc la scoala,sa primesc cadoul pe care tresa-l primesc(you know,secret santa),apoi sa ma intorc acasa si sa bloguiesc.Mi-e dor de voi si vreau sa am timp sa citesc.De cand nu am mai citit……GOSH VREAU MAI REPEDE VACANTA,desi stiu ca in a doua saptamana voi spune ca m-am plictisit…In fine.Ne vedem.Voi ce credeti de Gangnam Style?:)))Melodie naspa,ce are succesc din intamplare caci nimeni nu stie ce zice PSY?Sau melodie funny ce merita atata popularitate?Eu nu stiu ce sa zic:))Cam ambele

Va las cu Petre,pe care toata clasa o va fredona azi…De ce?Doar e vacanta!Petrecereee!!!

By Lulu

