Tumblr_mf8ecisg7u1rgt7bdo1_500_large La ce?Cum la ce?La Vocea Roamniei.The Big final.Eu dadada:>Cum sa nu?Mai sunt..hmm 10 minute?Da 10.Oricum cred ca voi sta pana tarziu sa ma uit ,desi stiu ca va dura o gramada,vor canta o gramada ca sa traga de timp,dar nu ma supar sa-l ascult pe Vizi.Dap,cam el este favoritul meu.Dar si July,Adica pe  bune?Ai vazut cat de geniala e femeia aia!nu o fi cantand melodii asa cum sunt astea de acuma,dar vocea ei este prea geniala.Tumblr_mf8d94qqkv1rld0qho1_500_large

Nu am nimic cu ceilalti concurenti,dar cei doi sunt preferatii mei!

Sincer ..mai toti sunt buni….Grea alegere anul asta…uh si rau imi pare de ea ca a iesit..Moga a avut multi geniali sezonul asta.

Si vorbind de geniali.S-a trezit si eu….ED SHEERAN E ABSOLUTAMENTE.GENIAL.Am ZIS!

*la fel cum e si fragmentul asta<3*

Give me love…mai zic ceva?Mai tresa zic ceva?Nu cred ca e nevoie.Doar geniall….

SI Lego House.Doar la sfarsit mi-am dat seama ca erau doi nu unul,si el defapt nu e Grint din Harry Potter.Moame ce bestial este.Si video-ul de la Give me Love…e …sunt fara cuvinte.Bun hai ca ma duc.Sa vedem cine castiga!

By Lulu

* UPDATE:Mda mi-a zis mama imediat dupa ce m-am aruncat pe canapeua din fata televizorului  mama mi-a zis ca nu-i azi Vocea…!Pe bune?Ce le tot rascucesc atata!??Ok deci nu bagati prea mult in seama postul asta,inafara de partea cu Ed Sheeran:D.Bye!*

