17. Când a fost prima zăpadă la tine în oraș anul acesta? Care a fost primul gând al tău și de ce tocmai acesta?Tumblr_mf3mekl8xq1s024cro1_500_large

Gosh.Pe bune?AM UITTAAAT!stai…*checking the messages from the telephone*11 decembrrie.Si clar a fost cea mai tare zi din iarna asta de pana acuma.Adica ningea atata de pufos.Uh s-o manace mama pe ea de zapada buuuna!Care acuma s-a flescait de tot din cauza UNEi PLOI proaste…..PLOAIE PROASTA!

Calm down.

primul meu gand atunci.*Mami,mami niiiinge.Niiiinge*A fost:)))’Doamne T  tresa afle T.tresa afle!’I-am trimis mesaj si…Bang a aflat.Apoi am vorbit vreun sfert de ora despre asta,cand eu aveam o tema kilometrica de facut(:|.Vremuri naspa..

De ce am sunat-o?Pentru ca nu aveam cu cine ma bucura..ai mei erau ocupati deciii….

La voi cum a fost prima oara cand a nins anul asta?

By Lulu

