12. Arată-ne lista ta de anul acesta pentru Crăciun. Suntem curioși să vedem ce-ți dorești! :D

Ma scuzati ca am intarziat atata!Dar nu stiam de ce aveam impresia ca deja postasem asta(pentru ca macar incercasem,dar se pare ca WordPressului nu pasa…nu conteaza.Pot sa postez si acuma.Mai pe fuga,dar pot sa postez si acuma.)

Ce-mi doresc eu de Craciun?Intrebare la fel de grea ca in fiecare an…la inceput,cand am fost intrebata prima oara anul asta am zis nimic…apoi am zis’Bine bine…niste carti nu strica’ apoi lent am inceput sa imi amintesc o gramada de chestii pe care le vreau,dar niciodata nu am avut ocazia(sau resursele) sa mi le cumpar,si cum acu’-i Craciunul,trebuie sa profitam la maxim.November.

Eu vrea:Carti(mici,mari,groase,in romana,in engleza…)

e-book

Pisica roscata(wierd ,huh?)

Hainute(nu multe…dar calumea:>)

zapada

Dulciunici

Atata cred!Voi?

Clar o sa mai imi amintesc eu ceva,dar acuma nu mai vine nica..

Ne mai citiim!

By Lulu

