13. Cum te bați cu frigul? Ce activități ai, ce mănânci, ce bei și cu ce te încălzești?

Oo da.pai cum o face fiecare inrait in ale cititului.Stan din pat,intr-o labuta cu carte buna,clasica,fantasy,oricum o fi ea,acoperita de cea mai pufoasa patura pe care ai putut-o gasi in casa(eventual 2 daca e chiar atat de frig)iar cealalta labuta este ocupata sa duca la botic o cana cu ciocolata calda aburinda.Nu, nu aburinda.Daca-i aburinda nu o mai poti duce la gura,you know!Tumblr_mf1nr8ijqf1reml8ao1_500_large

Ce activitati ….activitati…..Wtf oricum nu imi place sportul!(da exact…)Deci imbulgaritul nu se pune,nu?desi pe mine chiar ma incalzeste(paradoxal).Deci se pune.Ma incazesc si aranjandu-mi cartile in biblioteca,sau rasfoind caietele pe care le am de completat in vacanta9(lucru pe care nu prea il fac).Sau scriind cateva randuri din nu stiu ce imi vine mie pe moment.Ori jucandu-ma in zapada.Nu ,asta nu ma incalzeste dar a zis activitaaati.Mai ale sin zapada neatinsa.Ouuu ador asta…Ma arunc mereu in ea!

Ce manac.Ca de obicei.Dulciuri,bombonici din brad,lapticc(miau!)si fantasy pe paine;)

Ma incalzesc alaturi de prietenei si familie,oriunde as fi.Nu conteaza,Ei sunt ciocolata mea calda(u ce misto suna asta.tresa o memorez…nu stii niciodata cand o voi folosii in viitorul meu bestseller international:)))

cam ata voi cum va incalviti intr-o friguroasa scumpa zi de iarba(ex:azi,ieri,maine,etc)?

Sunt curioasaa!

 

By Lulu

