Incep cu prima postare din categoria’Iarna’,adica provocare nr.11.Sper sa va placa:)

Iarnă:4mxjul_large

11. Ce planuri ai pentru această iarnă? Ce vei face în vacanță în afară de citit? Ce planuri ai cu blogul tău?

Huh.Planuri,planuri.In vacanta asta de iarna imi prpun sa termin cel putin 15 carti..Cel putin!CAci in ultimul timp chiar nu am mai citit.Vreau sa termin cateva dintre serialele pe care le-am inceput….adica sa le vizionez.Vreau sa ma bucur si ma la maxim…(Daa…daca si ninge o sa fie bestiaaal)Vreau sa profit ca n-avem scoala.Vreau sa reusesc sa termin primul meu caiet cu fictiune.Hihi:>

Cu blogulMedium_mmwfko_large

Intai si-ntai.Vreau sa ma ocup de el,sa-l fac popular,sa organizez concursuri,lepse,etc etc.Si sa-i gasesc un aspect potrivit,poate creez unul.Nu stiu,momentan e ok;;).Tresa mai imi ziceti voi ce credeti!

Am zis mai sus ce vraeu sa fac inafara de cititit.Daca nu s-a inteles….Have fun!You have one life(iarna mai e si odata pe an, la 9 luni;;))

Cam atat nu?Da atat.

Va astept si maine.:Lasati-mi mesaj in car sa imi raspundeti voi la intrebarea  Ce planuri ai pentru această iarnă? Ce vei face în vacanță în afară de citit? Ce planuri ai cu blogul tău?(daca aveti blog).
Mesri pentru ca ati citit postul!

Have a snowy day!

By Lulu

