Hei hei hei;;> Va place noul aspect al casutei?Mie mi se pare asa in ton cu sabatoarea..!Si si am descoperit ca daca imi indrept cursorul spre,,,sa zic stanga,fulgisori aia scupiculici se duc in dreapata.Si daca il duc in dreapta se duc in stanga;;)Uiui da tare scumpi mai sunt.Incercati si voi sa vedeti daca merge.Macar pe blog sa ninga..daca nu vrea sa ninga afara!

  

 

  Mai sus sunt prezentate cateva reduceri la carti de pe editura Elefant.SUnt carti acre imi fac cu ochiul..mereu sunt…si sunt si chiar ieftine,dar prefere sa le primesc sub brad.Mai ales ca momentan sunt la fundul sacului. Nu e chiar asa rau, da’ am avut si perioade mai bune!

Voi ?ce cumparati ceva?va tenteaza ceva?

 

Eu deabea astept urmatoarea etapa din postarile de iarna…daca ma calific:)Mi-a placut atat de mult:)

 

By Lulu

