Tumblr_med3se7chx1qgig3oo1_500_largeIei!Zapada=p~.Cred ca …toata lumea asteapta zapada…Adica..cine nu o face?Doar nu suntem niste incuiati ciudati, nu?Nu, nu suntem.De aceea adoram cu toti zapada.Sa o privim pe geam,sa ne batem cu ea,sa ne jucam cu ea,sa privim cum cade peste oras,oricum ar fi,ne surprinde mereu placut:).

Eu Adoooorrrr(R) zapada.Probabil de aceea imi place asa mult iarna(asta ar fi motivul unu;Motivul 2 sunt cadourileeeeee).

Ui.Zapada….

O adoram noi,cititorii,pentru ca ne facem sa ne simtim atat de linistiti, ne ajuta sa ne afundam in lectura,si devine parte din peisajul carti…Acum sincer,cand te incounjoara zapada,e cam imposibil sa vezi peisajul ca si unul de vara(cel putin euuu)

Doamne ce dor imi e de zapada.Va dati seama ,cum o sa ajunga  primul fulg jos,o sa ies din casa si o sa ma trantesc pe asfalt, in asteptarea celorlalti:)))Si si si cand o sa merg la Tumblr_megu4g4jlg1qk7zvuo1_500_largescoala(probabil voi merge pe jos, stau apropae de scoala si nu merita sa pierd iarna in autobuze full si mirositoare in care oamenii nu pricep ca n-ai unde sa te dai) o sa ma tavalesc in fiecare gramajoara de zapada!

Ai acuma nu spuneti ca nu faceti si voi asa!Pur si simplu e irezistibil!Zapada e prea iubibila<3(Uite…da! Am zis-o!)

 

Tumblr_med09qjazs1rd99oeo1_500_large

Ce va place voua la …Zapada?Desi nu pare un subiect pe care sa il poti dezvolta, totusi ai ca sasnow | Tumblr zici despre el.

Mie imi place…tot.Adica pe bune…Inafara cand iti ntra in urechi sau pe spate(uhh…).Dar mai jos sunt cateva explicatii pentru dragostea mea pentru Zapada!!

1.Uite mie imi place(ador<3) sa desenez in zapezica.Uiuiu ce scump suna!Zapezica.Stiu, stiu, nu exista cuvantul asta, dar cui ii pasa cand e asa de dragut?!

2. Si si si mai imi place muult cum straluceste=P~ Si voi sa imi ziceti ca nu va place.E minunat.E asa sclipicioasa=P~~

3.Mai imi palce mult cum seara,cerul este portocaliu,din cauza luminiice se reflecta in zapada.E asa de ciudat!Ma gandeam…..oare,daca as fi astronaut,si as merge in spatiu iarna,tara nostra ar stralucii:)))?

4.Mai imi place……..A sa fac tot felul de personaje de zapezica!Caci banalul om de zapada incepe sa devina plictisitor.Anul trecut(eram super fana Twilight=.=) am incercat sa o fac pe Bell :>..Era ea cam cheala da…:)))

Ok.Acum chiar nu mai pot sa astept.Si sunt asa de invidioasa pe cei de la munte:o3.Ei mereu  au parte de prima zapada.:(si aici la mine e soare afar de zici ca-i primavara:))

Asa.Voua ce va place la Zapezica :3?

Post creat pentru Postarile de Iarna, Tema-Zapada.Sper ca va placut.Nu uitati sa comentati,sa imi ziceti ce va place voua la zapada:).

 

By Lulu^^

 

