Uiuiu ui Ui Ui :3 Solly ca nu am postat diminetata.Am fost si la cercu’ de desen.Si nu a mers cablu(d-aia am mers la cerc:)) altfel leneveam la televizor’.Guesss how has a 9?MEEE.Da.Da am luat 9 la teza la mate…..YEY!chiar a fost super ultima vreeme..10 romana…9 mate YEYYYY!Acum pot muri fericita.Defapt nu,nu pot sa mor.Tresa vina vacanta de iarna, si nu trec sarbatorile fara sa citeeesc!

App de cadouri.Ghiiiici cine o sa aiba o rama Nerd la ochelariiii:o3.ME!Oh da…e bine sa ai note mari B-)

Like a bosssss..(S)

Va las!Mai vorbiiiim

UPDATE:Are cineva habar de unde imi pot cumpara carti/reviste manga?Vreau neaparat sa invat si eu calumea,sa ma aprofundez.Si linkurile sunt ok.Dar daca stiti reviste sau carti,sau le vindeti sunt aici!mUltumesc mult!

M-a apucat si pe mine faza Manga:)))

By Lulu

