Am nevoie de niste recomandari.Ce carti sa citesc in vacanta de iarna?Am noutatile literare ca Insurgent…etc.Dar as vrea ceva care sa se potriveasca cu anotimpul…un fel de chick-lit cu Tumblr_med4kwal4l1r4s784o1_500_largeactiunea plasata iarna…sau ceva de genu…Vreau sa citesc ceva …..ceva..o carte unde ninge,si….si personajele fac chestii care se fac de Craciun…Uh chiar vreau sa citesc o carte in genul asta,daca ma intelegeti..?

Uf ce greu e sa ma exprim dimineata:))

Oricum,probabil stiti la ce ma refer.Si nu conteaza..poate sa fie si in engleza….Numai sa fie:)))

Si totusi imi puteti zice si de clasici…e un sentiment placut sa te afunzi in pat cu imaginea unui castel vechi….Asa vad eu cartile clasice:)))

Mersi ca ai citi!Sper sa ma ajutati!

A si in materie de filme va recomnad filmele cu Hercule Poirot.Deobicei sunt pe Diva.Cred ca in fiecare zi a saptamanii,de la ora 17:oo.Si dimineata de la 6…daca se uita cineva.Eu stiu ca weekendul trecut a fost si duminica,dar Duminica asta sunt o gramada de filme cu Craciunul…si Blah-Blah.Daca vreti sa le cumparati,in mall le puteti gasi;)Cele cu Hercule…..Sunt BESTIALE!Credeti-ma.Eu nu ma mai despart de televizor cand e vreun film cu el.Pana acum am vazut Cei 5 Purcelusi,si Chiparosul trist.Pe amnadoua le recomand…dar Chiparosul trist a fost….bestial.Poate o sa le fac recenzi…Hmmm buna idee:)))

A si inca ceva.La targ am vazut benzi desenate cu Sherlock Holmes…Erau geniale.Nu chiar de varsta mea,dar chiar erau tari…si mi le doream ,dar erau cam scumpe.SI..si si am vazut o carte Mistere de cinci minute – Vol 2,si vol 3.Gosh erau super tarii.Avea cazuri,scurte,cateva file,pe care le puteai rezolva chiar tu.Stand acum asa,imi pare rau ca nu le-am luat.Erau 5 lei una.Desi nu sunt foarte groase…Dar pe net sunt 10 lei…si cu transportul…:(Aiaia de ce nu le-am cumparaaat~X(

Voi la ce filme/seriale va mai uitati?Inafara de Hercule ma mai uit si la House of M.D,The Lying game si TVD.Voi ce imi mai recomandati?

 

 

By Lulu

