Displaypicture_large

Mai bine fac un nou post decat sa il updatez pe ala nu credeti?

Huh…Decembrie…Va vine sa credeti ca practic,e iarna?Si ca practic ar trebuii sa ninga?Si ca practic nu mai sunt decat 24 de zila pana la Craciun?Si ca practic e la fel de cald ca in septembrie?Si ca practic unii copaci din orasul meu nici nu-s galbeni?Si practic nu stiu unde se indreapta asta?Gata.M-am oprit:))(cred)

Doamne deci deabea astept sa meeerg in mall la targ.Nu stiu daca e acelasi de acum 2 ani,dar sincer,nu imi pasa.In sfarsit avem si noi un targ de carte in oras,si credeti-ma nu il voi rata.Acum doi ani mi-am luat doar vreo 3 carti creeed.Hotul de Buzunare,Neamul Soimarestilor…si inca una..nu mai stiu exact care.Anul asta o sa imi i-au mai multe(daca sunt)Pentru ca am muuulte seriii neterminate.

OMG OMG OMG!Am aflat..e acelasi ca cel de acu 2 ani!Bookland e aici,in Promenada Mall!AAAAAAAAA!Si maine se termina.Ua!nu conteaza.Domane doamne……:OSper sa aiba atat de multe carti  cate are si pe site:))

I just can’t waaait!Si va dati seama ce fel as face daca ar fi sa merg la Gaudeamus?:))

mda targu’ ala nu a fost acu 2 ani ci un an:))) Ma scuzaaati:3

Gata…..pentru ora asta:) Ne  mai citim dupa ce imi cumpar carticeleee(daca o sa cumpar ceeeva(stau rau ca banii)(Dar ma ocup eu:));))

Doamne ce entuziasmata sunt…..i just can’t wait..o sa am plimb printre atatea rafturi…cu atatea carti…o sa fie atat de….=P~~

 

By Lulu

P.S:Daca nu va scriu in seara asta….sa stiti…tot vie sunt:)))

 

