Tumblr_m3po7zx5t01qiaqpmo1_400_largeMda ..nu era nevoie sa imi urati atatttaaa noroc.Pe bune!Am dat de una…mareee:)) ce unu….2 !:))Asa..ca sa imi ajunga pana de revelion….Sau macar pana azi:o3 Teza.Mate.Miaauu:( .Nu vleau!MAi ales cu am invata in weekend si azi.DOAR ATAT!nici nu stiu ce o sa ma fac.Ah401221_566213536728978_459516054_n_large partea buna este ca (probabil)o sa ma fac cu un 10 la Chimie (teest:>).Noroc cu tata,ca eu eram varza daca nu ma ajuta el cu o seara inainte(thanks daddy!):)).Voi?Ce mai faceti mai?

Mda….nu mi-am luat „Semnul”,dar cred ca il voi imprumuta in vacanta asta de la o colega…No money…nici de AV nu imi mai ajung:(.De ce e asa cruuuuda soarta cu mine.

Si acu imi aminetsc..nici cartii ”Blink Once” nu am facut recenzie….Uhhh =-= Chiar trebuie sa ii  fac.Aa si mi-am amintit.Ghiciti cine are un ditamai pachetonu’ pliin de swaguri de peste tooot!EU!da si poate de Craciun daca ma intorc in vechea casa  o sa facem un Concursoi urias:D am, prea multe de dat!Wish me luck.Deja mi-e frica da..De’.Mai vorbim dupa!

By Lulu

