Buna.Adica…stai ..nu e a buna..deci  zic hei….Da’ hei chiar pare ca si cand stiu ce zic ,sunt sigura pe bine si vioaie.Ok deci nu ”Hei”.Buna…ogh.. nu am mai trecut prin asta.Hello!Nup pare la fel de voios.Asa ca nu zic nimic.!.Punct si de la capat197481_356685637752831_1198583253_n_large

Cum sa explic eu starea asta de meduza pe care o am?nu stiu…A. ba da stiu.Teza.La.Mate.

Cam asa arat eu acuma->

Bine nici chair asa…dar nu am ce sa zic.

E groaznic.Adica 8 !probabil(sigur)(incerc si eu sa ma mai amagesc) o sa am 8 al Teza.Incerc sa trec mai departe dar este atat de stresant ca stiam,dar pur si simplu..mi-a scapat.Si mare minune din Tara Minunilor…Am facut Tot la Geometrie!Tot adica bine.Ceea ce este o avanpremiera…deobicei eram varza la geometrie….dar vad ca exista si rever.Tocmai acum….?Nu ca nu e bine…You know!E chiar super…dar nu vreau 8 :((.Mama nu pare suparata.Desi stiu ca e dezamagita.Si eu sunt…si nu vreau asta…

*****

Deci m-am mai calmat cu o portie de orez fiert cu scortisoara..Huh!Sa lasam trecutul.Priveste viitorul!Deciiiii.Am mai scris pe aici,pe acolo,chesti tresti,povesti scurte despre cat de amara e viata(uneori)(puf ce zic eu…e misto da imi place sa sune povestile mai…sumbre)(huuh iar trecuuut).Vreau sa mai citesc ceva,dar cred ca le las pentru vacanta .Ca asa am atunci ce citi.

E cam atat a fost.Sa aveti o zi /saptamna/luna/viitor:>(nu m-am putut abtine:))) frumos/oasa

By Lulu

P.S:Ce imi place pisicu ala!

