ŢINE-ŢI DUŞMANII APROAPE…

Pentru prima oară de când s-a mutat în New Salem, Cassie Blake se simte ca o persoană obişnuită. Este fericită alături de iubitul ei, Adam, şi îşi face noi prieteni. Dar viaţa lui Cassie este ieşită din comun, iar a fi deosebit poate fi un adevărat blestem.

Cercul secret este vânat de un duşman necunoscut – şi oricine poate fi următoarea victimă. Între membrii lui iau naştere alianţe, iar relaţiile le sunt puse la încercare. Nimeni nu ştie în cine poate avea încredere sau de cine să se teamă.

O să reuşească oare Cassie să-şi salveze prietenii… şi pe sine însăşi? Sau alegerile ei vor dezbina Cercul pentru totdeauna?.

Recenzie:Cassie incepe o noua viata.Este iubita lui Adam si totul pare sa fie ok.Cel putin asa incerca ei sa creada.PAna intr-o zi,cand Scarlet,o fata noua in oras ajunge acolo.In acea seara Constance moare,si ii gasesc semnele unui vantor de vrajitoare.Si de aici incepe totul.Acum toti din jurul ei pot fi ‘cel rau’.Iar sabatul se arunca asupra lu Scarlet.Cassie o tine pe a ei si nu vrea sa creada ca Scarlet ar fi putu fi rea.Cand ii spun ce cred ei(sabatul )despre ea (Scarlet)aceasta se destainuie,spunandu-le ca este vrajitoare ca ei.SI mai si…>Sora lui Cassie.Acestea petrec timp impreuna si isi dezvaluie una altei secrete.

Urmatoarea dimineata nimeni nu o mai gaseste pe Scarlet.Cassie o viseaza.Aceasta este prinsa de vanatori si chinuita,asa ca aceasta se hotaraste sa meraga dupa ea singura.Dupa ce ia toate instrumentele,pleaca

Ajungand acolo,descopera capcana pusa de Scarlet.Nimic nu era cum paruse.Scarlet ii intrase in minte lui Cassie ,desenandu-i acele vise.Nu era decat la fel ca John cel Negru.

Ii opreste puterile lui Cassie si o lasa sa arda.Sabatul ii vine in ajutor,mai apoi fiind si el paralizat,iar ea cu o ultima picatura de rau din ea ii elibereaza pe toti.Dar Scarlet fuge.

Parerea mea:Oh God.Cum sa incep.Paii …nu mi-a placut.Cam deloc.Totusi a fost asa o portita de iesire pentru toate cartile in engleza si cele de scoala,pe care am citit-o in cateva ore.Sa zicem de ce.Pentru ca nu mi s-a parut prea mult actiune,si cand aveam actiune,era cam cliseica.De exemplu.Cassie intra in camera lui Faye,care doarme.Merge,parchetul scartaie,si Faye se suceste.OK eu inteleg ca parchetul scartaie.Si chesti.Dar chiar nu mi s-a parut ceva  Wiw.M-a enervat :Diana si Cassie caci au devenit niste nesimtite.Cassie tanjea inainte dupa Adam si acum da fuga la Nick.Giirl …alege!Scarlet e cam proasta.Sau face pe proasta.Zici ca are 6 ani.Se linguseste si ..Ahh!Adam e sacaitor de dragutz cu replicile lui de iubaret.Adica e si el enervant.Mama ei.Parca era tampita….adica sincer.Se comporta cu fiica ei ca si cu un …Nu prea vorbea cu ea…stiti?

Ce mi-o placut:De Faye(Nu stiu are ea un farmec …asa) ,de pisicile lui Faye.Farul in care vrajeau p-acolo.Oceanul.Semnul ala de la vanatorii de vrajitoare.Pare frumusel.Chestia cu biletul din cutia in care credea Cassie ca Faye a ascuns unul din instrumente.

Ii dau   3/5(ca sa nu dau 2.5)

 

Cam atat…Voua cum vi s-a parut?Nu cred ca o sa mi le cumpar si pe celelalte .Poate le castig…Doar asa.Stiu ca poate multi nu o sa fie de acord cu mine dar..asta e parerea mea personala.

Huh…ce draguta e..nu?Cred ca e cea mai fistichie din toate de pana acu’!

Ziceti ma..ce mai faceti?Cum e cu tezele?Pe mine ma omoara ca nu mai am timp de nica…Deabea castept sa tre de mate..poimaine.Wish me luck.Dupaia citeeesc mamico!

Deabea astept Craciunu’…nu stiu de ce am zis asta:))) dar pur si simplu vreau brad si zapada:)

 

By Lulu

