OMG!Cred ca lumea isi bate raaau joc de mine!Deci sa o luam cu inceputul.1.Boring school 2. 10 teza romana(=carti=eu fericit=yay!) 2.Insurgent sta la loc de cinste langa suriorul lui Divergent(yay dublu) 3.”Semnul”(Casa Nopții #1) de P.C Cast si Kristin Cast de mâine cu revista Bravo Girl! Trebuia sa ingrosez.Ar fi trebuit sa si subliniez dar ..neaa…Totusi.Cum Dumnezeu se intampla asta?Si de cand?Si de ce nu am stiut?Si adminul a zis ca nu o sa fie decat reinseturi. Si Semnul produs la Litera.Adica stiu ca Bravo era in parteneriat doar cu Leda.Acu si Litera?Nu..nu intelegeti gresit.ADOOOR asta ..dar nu o inteleg.SI nici nu stiu daca e adevarat.Voi ce stiti?Anyway,daca-i asa mi le cumpar   babe.Adica….e chiar bine sa le am.Tresa imi cumpar si celelate volume de Academia Vampirilor.Si asa ca am pirdut vol 4 cu TOTUL(poor me)…si nu stiu cum o sa mai fac eu acusica rost de ea…O Vleeeau.Dar vreau si Casa Noptii.E calumea nu?Adica numai vorbe bune am auzit despre ea.Si eu chiiiar cred ca merita.In plus,orice carte e bine venita,mai ales cand e si asa ieftina.

Acum imi fac planuri.Daca o sa am si la mate 10(tre’sa fiu genius) chiar o sa mi cumpar toate cartile pe care le vreau.Parinti nu vor mai avea scuza:))

Voi ce mai faceti..cum o duceti?Va luati cartea?Eu creeeed!Si speeer..See you later!

By Lulu

P.S…n-ar fi misto sa bage si Ingerul Noptii la Bravo?…visez cu ochi deschiiisi O.O

