Sunt doar eu!Nu e asa ca a fost tare azi?Dap,vreau sa zic cel putin pentru mine.Am scapat la la 12 juma..ceea ce e bine,caci de obicei la ora asta debaea incepeam scola,si uite,acum stau la calculator ghini mersi.Da da si sper rusinea mea,azi nicic nu am deschis vreo carte…stiu..shame on me.Dar credeti-ma ca ziua inca nu s-a terminat,si poate voi reusi sa castig in lupta cu Atingerea Umbrei part 2.


 Ah..si ca fapt divers.E misto wattpad.Am scrisa deja 2 povestioare

Inecata in rugina

,dintre care una o aveam scrisa,si postat de vechiul blog(R.I.P)Pe wattpad nu am postat-o pe toata,la fel cum era si pe blog pentru ca….nu o salvasem:vreau sa zic…o scrisesem acolo pe loc,la post.Din pacate.Caci acum tresa o scriu din nou.Greseala de incepator.Oricum pana acum este bine,cel putin asa cred eu,desi nu am nici un comentariu,si numai 20 si ceva de vizualizari,si 2 voturi,printre care unul de-al meu(nu stiam la ce era bun butonul ala)(Clar acum am invatat):))

Si tot stand pe wattpad,dau peste tot felul de compuneri super ingenioase ,creative…superbe.SI ma gandesc la cate carti proste sunt in lume,si cati autori nepublicati pe wattpad,care merita ca visul lor sa ajunga realitate:(.E un inceput pentru toti..Si ma gandeam asa.Ce-ar fi ca de acum sa postez o dat pe saptamana o poveste,ce mie mi s-a parut interesanta,si poate,si un mic interviu cu cel ce a scris-o.Asa le-am face si publicitate,in asa fel incat cat mai multi sa auzim de el/ea,pentru a avea sansa de a fi publicati odata..in viitor.Ce ziceti?Mie mie se pare o ideea frumoasa,si as vrea sa stiu ec credeti si voi despre asta.Oricum as vrea sa postez cateva povesti ,pentru ca unele claaaar merita,dar sa imi spuneti daca vreti si un mic interviu.Sper sa accepte.Desi nu cred ca este cineva ce nu isi doreste sa isi faca o mica publicitatea creatiei,asa ca daca aveti vreo creatie pe wattpad,sau mai stiu eu ce ori imi lasati linkul,ori imi dati un mail cu creatia,pentru a fi publicata intr-o noua rubrica,care probabil sa va numi….Nu stiu..Nu :)) nu se va  numi asa,dara inca nu stiu ce nume sa ii pun.Sper sa va placa ideea.Astept raspunsuri.:D

A si uitati aici linkul la povestiuta mea.Sper sa va placa http://www.wattpad.com/story/2591930-geek-mystery

